A POČELI KASNIJE

CIJENA KORUPTIVNOG PONAŠANJA Kinezi će prije spojiti Pelješki most, nego HP Investing završiti 500 metara ceste u Mostaru

Drugog listopada 2018. počela je izgradnja oko 200 metara ulice Bleiburških žrtava u Mostaru, te rekonstrukcije već izgrađenih oko 400 metara iste ulice. Tri i pol mjeseca kasnije počela je izgradnja Plješkog mosta dugačkog skoro 2,5 kilometra. Pitate se kakve veze ima dogradnja i rekonstrukcije jedne mostarske ulice, s izgradnjom jednog tako kapitalnog infrastrukturnog projekta, kao što je Pelješki most kojim će biti povezan jug Hrvatske s ostatkom te zemlje. Itekako ima. Usporedbom ova dva projekta može se vidjeti gdje smo mi u odnosu na svijet, te razmjere i posljedice korupcije, piše Hrvatski Medijski Servis.

Pelješki most, iako je njegova izgradnja počela tri i pol mjeseca nakon početka radova na dogradnji i rekonstrukciji ulice Bleiburških žrtava u Mostaru, bit će spojen, vjerovali ili ne, prije završetka radova na mostarskoj ulici, dugačkoj 500- 600 metara.

Izvođaču dan rok od 2 godine za posao koji je mogao biti završen za 2 mjeseca.

Pelješki most gradi China Bridge And Road Cooperation, a na spomenutoj mostarskoj ulici radove izvodi mostarska tvrtka HP Investing. Troškovi izgradnje Pelješkog mosta iznose 526 milijuna eura, a troškovi dogradnje i rekonstrukcije mostarske ulice 1, 6 milijuna KM.

Radovi u toku- već skoro dvije godine- rekonstruira se i dograđuje 500 metara ceste.

Da rekonstruira 400 metara ulice i dogradi još 200, mostarska tvrtka HP Investing dobila je rok, od, vjerovali ili ne, 2 godine. Dok je rok za izgradnju 2, 5 kilometara mosta Pelješac kineskoj kompaniji 3, 5 godine. Netko će reći tko je kriv Kinezima što im posao za izgradnju Pelješkog mosta nije dodjeljivala gradska uprava i bivši gradonačelnik Mostara, već Vlada Hrvatske. Da jesu dobili bi rok od 350 godina da završe Pelješki most. Tako bi u međuvremenu mogli raditi desetine drugih poslova.

Kao što to radi HP Investing, dok stanovnici zapadnog dijela Mostara svakodnevno udišu prašinu, prolazeći ili vozeći se cestom u izgradnji. Dobar primjer posljedica, očito, koruptivnog odnosa naručitelja i izvođača radova. Koliko se tko ugradio u ovaj “epohalni” projekat, na štetu građana Mostara, valjda će se jednog dana otkriti.

Ovakvih primjera, ima, na svakom koraku u BiH. Zato i jesmo, uz ostalo, što bi rekao hrvatski predsjednik Milanović, “predzadnja rupa na svirali” EU./HMS/

 

 

 

spot_img

Najnovije

spot_img