Marketing

U BiH prema neslužbenim procijenama internet koristi oko 65 posto stanovništva, a taj postotak stalno raste.Korisnici, pokazuju istraživanja, najčešće posjećuju stranice koje sadrže vijesti-za koje se već ustalio naziv portali. Zbog toga se udio oglašavanja na portalima stalno povećava, pa je primjerice u Velikoj Britaniji online oglašavanje već premašilo televizijsko oglašavanje.

Što su prednosti online oglašavanja ?

Relativno niska cijena

U odnosu na oglašavanje u drugim tardicionalnim medijima( radio, tisak, televizija,…) online oglašavanje je znatno jeftinije. Primjerice banner- reklama na portalu za mjesec dana koštat će vas kao 1 minuta oglasnog prostora, na televiziji ili 1 stranica oglasnog prostora u novinama

Plaćanje po broju prikazivanja

Prednost online oglašavanja je i to što točno možete znati koliko je vaš banner puta prikazan i što plaćate oglašavanje po broju prikazivanja. Pri tom na osnovu već poznate cijene sami određujete broj prikazivanja bannera u određenom vremenskom razdoblju. Alternativno moguće je i plaćanje fiksnog iznosa za određeno vremensko razdoblje, neovisno o broju prikazivanja bannera. No u oba slučaja možete zatražiti i na kraju kampanje dobiti izviještaj o broju prikazivanja vašeg bannera.

Dodatna vrijednost online oglašavanja

Karakteristika oglašavanja na radiiju i televiziji je relativno kratko-trajanje reklame- 30 do 40 sekundi. Pri tom oglašivači nema precizan i pouzdan podatak koliko je gledatelja ili slušatelja vidjelo njegovu reklamu i koliki postotak sadržaja reklame zapamtilo. Tradiocionalni elektronski mediji konzument u reklame ne mogu omogućiti da sazna više podataka o proizvodu ili usluzi koji se reklamiraPrednost online oglašavanja je što posjetitelji portala svakodnevno 24 sata primjećuju vašu reklamu u dužem vremenskom razdoblju (mjesec dana) i što, ukoliko žele mogu saznati više od onog što je sadržaj vaše reklame –bannera, jer posjeduje link s wašom web stranicom.. Takvu mogućnost ne pružaju ni novinski oglasi, tv, radio reklame ni bilboardi. Vi ne možete klikniti na neku od tih reklama i saznati više od onog što čujete ili vidite.

Efekat online oglašavanja mjeri se brojem prikazivanja bannera. Posjetitelji portala u određenim vremenskim razmacima vidjet će vaš banner, time i uslugukoju nudite. No, neki od njih željet će klikom na vaš banner saznati više od od onog što je sadržaj bannera. To je dodatna vrijednost online oglašavanja koju ne mogu omogućiti tv, radio, tisak,…

Online oglašavanje povećava broj posjeta vašoj web stranici.

Da bi ste, pokrenuli bilo kakav biznis neophodna vam je vlastita web stranica. Posjeta vašoj stranici bit će, međutim, zanemariva sve dok je bannerom ne povežete s nekim od portala. Time će posjećenost vaše web stranice rasti , a time i broj vaših potencijalnih klijenata

Optimalno razdoblje oglašavanja i broj prikazivanja bannera

Za postizanje odgovarajućeg učinka marketinški stručnjaci preporučuju najmanji broj prikazivanja bannera bude 50.000, a najmanje razdoblje trajanja kampanje mjesec dana.

PREUZMITE CJENIK OGLAŠAVANJA >>