Na sjednici Gradskog vijeća Novi Travnik usvojeno je izvješće o radu gradonačelnika i službi gradske uprave za 2024. godinu. Kako između ostalog stoji u ovom dokumentu, unatoč izazovima s kojima se lokalna zajednica suočavala, a koji su rezultat šireg društveno-ekonomskog stanja u Bosni i Hercegovini, realiziran je niz infrastrukturnih projekata. Također, radilo se na osposobljavanju i tehničkom opremanju službi, s ciljem podizanja kvalitete usluga prema građanima.
Istaknuto je kako stupanjem na snagu Privremene statutarne odluke od 28. prosinca 2024. godine, općinske službe nastavile su s radom kao gradske službe, sukladno članku 14 navedene odluke.
Također, u izvješću su parcijalno navedene aktivnosti ostalih sedam gradskih službi i odsjeka.
U cilju osiguranja financijskih sredstava za realizaciju raznih projekata, pripremljene su i upućene aplikacije domaćim i inozemnim donatorima na svim razinama vlasti. Ukupna vrijednost prijavljenih projekata iznosi 5.773.504,66 KM. Ukupni iznos bespovratnih sredstava koje je Novi Travnik dobio u 2024. godini na temelju podnesenih aplikacija je 1.949.673,50 KM.
U 2024. godini realizirani su, između ostalog, sljedeći projekti: sanacija prilaza zgradama na više lokacija u gradu, sanacija, rekonstrukcija i izgradnja novih vodnih objekata na području mjesnih zajednica, modernizacija lokalnih putova na više lokacija unutar mjesnih zajednica na području Novog Travnika, unutarnja rekonstrukcija objekata u vlasništvu Gradske uprave, druga faza uređenja Gradskog bazena te rekonstrukcija gradskih prometnica i prometnica u IUZ Neobarje. S obzirom na složenost i dinamiku realizacije pojedinih projekata, poput rekonstrukcije ulice Ljudevita Gaja, ulice Fra Marijana Šunjića, ulice Ruđera Boškovića te izgradnje i izvođenja građevinsko-zanatskih radova na objektu Srednje škole Novi Travnik, njihova realizacija nastavit će se u 2025. godini.
U dijelu koji se odnosi na poljoprivredu, vidljivo je kako je izdvojeno 145.373 KM, a pravo na poticaj, ostvarilo 332 aplikanta i dvije udruge.
U izvještajnom razdoblju, komunalni inspektor izvršio je 120 inspekcijskih pregleda, uključujući redovne, kontrolne i preventivne nadzore. Izdana su 24 rješenja, kojima je naloženo uklanjanje utvrđenih nedostataka. Također, provodile su se kontrole postupanja subjekata u skladu s izdanim rješenjima, koja propisuju preventivne i korektivne mjere. U slučajevima nepostupanja, izricane su represivne mjere. Općinskom sudu u Travniku podneseno je 57 zahtjeva za pokretanje prekršajnog postupka.
Prosječan broj korisnika, koji se dnevno obraća zaposleniku Centra za usluge građanima s različitim upitima je 200, navodi se u izvješću.
Recimo i kako je 12 643 predmeta zaprimila Gradska uprava u 2024. godini, najviše Kabinet gradonačelnika i to više od 3700 predmeta.
Kompletno izvješće možete pogledati OVDJE/HMS/