Želite brže trošiti kalorije? Isprobajte ova 3 savjeta!

Tjelovježba je ključna za postizanje i zadržavanje zdrave tjelesne težine. Ako imate problema s mršavljenjem, donosimo vam savjete koji će vam pomoći u povećanju potrošnje kalorija i bržem uklanjanju suvišnih kilograma.

Vježbajte u jutarnjim satima

Istraživanja su pokazala da sagorijevamo više kalorija kada vježbamo u jutarnjim satima. Osim što ćete potrošiti više kalorija, vježbanje u jutarnjim satima će povećati razinu energije, koncentraciju i pamćenje, piše Centarzdravlja.hr.

Povećajte intenzitet tjelovježbe

Da biste nastavili trošiti kalorije je potrebno s vremena na vrijeme povećavati intenzitet vježbanja. Ovo naročito trebate prakticirati kada radite aerobne vježbe. Jedan od najboljih načina povećanja potrošnje kalorija je izmjenjivanje intenziteta vježbanja. Primjerice, 1 minutu trčite što brže možete, a sljedeće 3 trčite laganijim tempom.

Radite vježbe snage

Što više mišićnog tkiva imate, to će vaše tijelo sagorijevati više kalorija u stadiju mirovanja. Vježbe snage su jednako važne kao i aerobne vježbe, a istraživanja su pokazala da izvođenjem vježbi snage možete smanjiti rizik od nastanka bolesti koštanog sustava./HMS/

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najnovije

NAKON VOJNE VJEŽBE U SRBIJI

DODIK: Granica između RS i drugog entiteta se neće mjenjati, ona je međunarodno priznata

Srpski član i predsjedavajući Predsjedništva BiH Milorad Dodik rekao je da je mirni razlaz u BiH jedina opcija koja će sigurno biti ostvarena u...