Renault je predstavio redizajnirano izdanje popularnog Captura

Redizajnirano izdanje jednog od najprodavanijih crossovera B segmenta sredinom godine stiže u prodajne salone diljem Europe, a iza imena Esprit Alpine sada se krije najbolji paket opreme za Captur.

Druga generacija Renaultovog odgovora na sve popularniju kategoriju crossovera temeljenih na modelima B segmenta predstavljena je 2019. godine i stigla je u redizajniranom izdanju prema recepturi koju je francuska autokuća koristila prošle godine na petoj generaciji modela Clio, piše Klix.

Gledano izvana, najveće promjene vidljive su na prednjem dijelu osvježenog Captura, čije potpuno novo “lice” sada prati dosadašnji dizajnerski smjer Renaulta. Straga su napravljene znatno manje promjene. Ista svjetleća kućišta dobila su drugačiju grafiku, redizajniran je logotip tvrtke, a mnogima će se svidjeti i to što u braniku više nema lažnih završetaka ispušnog sustava.

Najbolji paket opreme Esprit Alpine zamijenio je dosadašnji najbolji paket RS Line, a kupci će moći birati između 14 jednobojnih i dvobojnih kombinacija karoserije. Osnovna verzija Captura postavljena je na čelične 17-inčne felge, a dio standardne opreme u kombinaciji s verzijom Esprit Alpine su i posebne 19-inčne aluminijske felge.

Promjene u kabini uključuju veći okomito orijentirani zaslon multimedijskog sustava, a veći je i zaslon adaptivne digitalne ploče s instrumentima. Kromirani detalji su nestali, a nema ni umjetne kože koju su zamijenili reciklirani materijali poput konoplje.

Osnovni Captur pokreće 3-cilindarski 1-litreni turbobenzinac koji razvija 90 KS. Ručni 6-stupanjski mjenjač zadužen je za prijenos snage na prednju osovinu. Veći 1,3-litreni četverocilindrični turbobenzinac u slabijoj izvedbi razvija 140 KS, a u snažnijoj 160 KS. Kod jače izvedbe snaga se prenosi putem automatskog 7-stupanjskog mjenjača s dvije spojke.

Hibridnu opciju pokreće 1,6-litreni benzinski motor potpomognut elektromotorom. Kombinirana snaga je 145 KS, a Renault tvrdi da hibridni Captur u gradskim uvjetima 80% vremena pokreće elektromotor.

Renaultov štedljivi 1,5-litreni četverocilindrični turbodizelski motor koji je svojedobno bio dostupan u drugoj generaciji Captura više nije u priči, ali priča ostaje 3-cilindrični turbo motor sa 100 konjskih snaga koji može raditi na benzin i autoplin. Dva spremnika osiguravaju prijelaz više od 1600 kilometara./HMS/

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

spot_img

Najnovije

spot_img