Hrvatski Medijski Servis

POSLOVNI DOMJENAK HT ERONET-a Danijela zabavljala goste, najavljena nova imidž kampanja

U ljetnikovcu “Radobolja” u Mostaru upriličen je Eronetov tradicionalnom godišnjem poslovnom domjenku na kojem se okupio veliki broj uzvanika iz političkog i javnog života, javlja Hrvatski Medijski Servis.

Kao poseban i najvažniji trenutak u 2019. za HT Eronet, predsjednik uprave ove kompanije Vilim Primorac istaknuo je početak rada 4G mreže koja je svečano promovirana na mostarskom Sajmu gospodarstva.

-Našim smo korisnicima ponudili nove usluge temeljene na novoj tehnologiji, a u razdoblju koje slijedi čeka nas još mnogo projekata i izazova na koje ćemo, nadam se, uspješno odgovoriti“, kazao je to na tradicionalnom godišnjem poslovnom domjenku HT ERONET-a predsjednik Uprave Vilim Primorac, pozdravljajući mnogobrojne goste u Ljetnikovcu Radobolja, među kojima su bili i predsjedatelj Doma naroda Parlamentarne skupštine BiH dr. Dragan Čović, mnogobrojni predstavnici političkog i javnog života na svim razinama, predstavnici kulturnih i obrazovnih institucija, medija, kao i velik broj gostiju iz poslovnog segmenta te vodstvo i uzvanici Mostar film festivala.

Primorac je naglasio kako je cilj ove kompanije – i dalje biti jedan od glavnih aktera i pokretača digitalnih promjena i ubrzanog razvoja cijele regije te najavio novi vizualni identitet.

„Ovih dana kreće naša nova imidž kampanja kojom predstavljamo redizajnirani vizualni identitet HT ERONET-a, ali i najavljujemo novi smjer komunikacije prema zahtjevima modernog korisnika i digitalnog tržišta koje se neprestano razvija. Pod sloganom “Veza koja traje”, u fokus stavljamo našu vezu prema korisniku i njegove veze prema svojoj obitelji, prijateljima, kolegama i životu općenito, naglasio je Primorac.

Goste su zabavljali Danijela Martinović i mladi trio Ivana Bogdana iz Čapljine, a obol večeri i ove su godine dale Mostarske mažoretkinje.

Tradicionalni domjenak bio je i prigoda podsjetiti na ponude i usluge HT ERONET-a za poslovne korisnike, kao i novu imidž kampanju koja je krenula podsloganom „Veza koja traje“./HMS/

About the Author
NAPOMENA: Komentari kojima se krši Etički kodeks Vijeća za tisak, koji sadrže uvrijedljive, klevetničke i diskriminirajuće sadržaje bit će uklonjeni.

Komentirajte