Osim sustava Safety Gate, sada se koriste i podaci njemačke Savezne uprave za motorna vozila, koja je u 2024. godini objavila čak 387 opoziva, pokrivajući 258 modela (44 marke).
Opozivi nisu bili ograničeni na novije modele, već su uključivali i neka vozila starija od deset godina. Riječ je o službenim mjerama koje su proizvođači automobila zakonski dužni pokrenuti nakon što otkriju da njihova vozila mogu predstavljati rizik za sigurnost, zdravlje ili okoliš.
Osim opoziva, proizvođači automobila provode i servisne kampanje (TSB), koje se službeno ne prijavljuju sigurnosnim tijelima i obično se provode diskretno tijekom rutinskih posjeta ovlaštenim servisnim centrima.
U 2024. godini, kao i prethodne godine, Mercedes-Benz bio je najaktivniji proizvođač u europskom sustavu Safety Gate po broju prijavljenih opoziva – ukupno 24 kvara koji su utjecali na 23 modela.
Slijedili su BMW s 23 i Citroën s 15 opoziva, a zatim Ford (13), Volkswagen (12), Hyundai (12), Opel (12), Lexus (12), Peugeot (11) i Toyota (11).
Njemačka statistika, temeljena na podacima KBA, pokazuje nešto drugačiji poredak među prvih deset.
Mercedes-Benz ostaje na vrhu s 43 opoziva, ali Ford je na drugom mjestu s 35, nadmašivši BMW-ovih 24 opoziva. Volkswagen (22) je četvrti, a slijede ga Fiat (19), Porsche (18), Audi (17), Jeep (16), Peugeot (15) i Hyundai (12).
Razlika može biti posljedica činjenice da KBA također izvještava o manje opasnim opozivima, dok se samo oni s ozbiljnim rizikom prijavljuju u sustav Safety Gate.
Problemi riješeni tijekom opoziva obično ne određuju pouzdanost samog vozila – čak i model koji je češće opozvan može biti dobar izbor, i obrnuto, prenosi b92./HMS/