Ova pića i namirnice mogu uzrokovati gadne migrene. Klonite ih se

Ovisno o vašim jedinstvenim okidačima, moguće je da prehrana može pridonijeti vašim glavoboljama. Različita hrana povezana je s tupom, oštrom boli, mučninom i problemima s vidom zbog migrena.

Želite li promijeniti svoju prehranu kako biste spriječili migrene? B92 ima pregled najčešćih namirnica koje ih uzrokuju:

Kofein

Za osobe sa migrenom, kofein može biti problematičan.

Kofein se obično smatra okidačem za migrenske glavobolje za mnoge ljude. Međutim, za druge je šalica kave često znak brzog olakšanja.

Pretjerana uporaba kofeina, osobito preko 200 miligrama dnevno, ili obrnuto, naglo odvikavanje, često može biti okidač za migrene.

Alkohol

Određeni spojevi u alkoholu, poput kongenera ili histamina, mogu potaknuti migrene. Alkohol je također diuretik, što može dovesti do dehidracije, još jednog uobičajenog okidača migrene.

Bez obzira na znanost iza toga, pivo, vino i žestoka pića mogu biti pića koja treba izbjegavati za migrene.

Hrana s tiraminom

Nije iznenađujuće ako nikada niste čuli za ovaj spoj u biljnoj i životinjskoj hrani. Tiramin nećete vidjeti na popisu sastojaka, jer je on nusproizvod razgradnje aminokiseline koja se zove tirozin.

Neki ljudi imaju glavobolje od hrane koja sadrži tiramin kao što su stari sirevi, dimljena riba, smokve i crno vino – ali to može ovisiti o tome koliko jedete ili pijete.

Osim toga, uzimanje određenih lijekova može pogoršati djelovanje tiramina.

Hrana s fenilalaninom

Fenilalanin je esencijalna aminokiselina koja se nalazi u izvorima proteina.

To uključuje meso, ribu, jaja i mliječne proizvode, orašaste plodove, sjemenke i mahunarke.

Budući da se fenilalanin nalazi u mnogim zdravim proteinskim namirnicama, njegovo potpuno izbacivanje vjerojatno nije dobra ideja za vaše cjelokupno zdravlje.

Izbjegavanje svih namirnica koje sadrže fenilalanin stvara vrlo restriktivan obrazac prehrane./HMS/

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

spot_img

Najnovije

spot_img