Hrvatski Medijski Servis

Komšićev parlamentarac Džubur smjestio Prag u Slovačku; Mostar nazvao neonacističkom prijestolnicom Europe…

Foto: N1

Zastupnik DF-a u Parlamentu Federacije BiH Ahmet Džubur, gostujući na sarajevskoj N1 televiziji, iznio je niz optužbi na račun gradonačelnika Grada Mostara Ljube Bešlića.

Između ostaloga, nevjerojatno zvuči Džuburova tvrdnja da je slovački ministar vanjskih poslova i bivši visoki predstavnik međunarodne zajednice u BiH Miroslav Lajčak rekao Bešliću u kojem će laboratoriju u Pragu raditi analizu mulja s deponije Uborak kakao bi testiranje na piralen bilo negativno. Očito da Džubur ne zna razliku između Češke i Slovačke, što implicira da federalni parlamentarac, koji je 12 godina bio dekan Agromediteranskog fakulteta Univerziteta u Mostaru, ne zna niti za pad željezne zavjese, a samim time i mirno razdruživanje Češke i Slovačke iz državne zajednice Čehoslovačke, piše Hrvatski Medijski Servis.

Džubur je na spomenutoj televiziji gostovao na vlastitu inicijativu (kao odgovor na Bešlićevo gostovanje od prije nekoliko dana) te je gradonačelnika Mostara optužio za sustavnu urotu protiv sjevernog dijela Mostara kojega, tvrdi Džubur, želi trajno kontaminirati. Federalni parlamentarac iz Komšićevog DF-a praktički je priznao da stoji iza prosvjeda građana na deponiji Uborak kao i iza skupine ljudi iz južnih naselja Mostara koji se protive dogovorenoj trasi za izgradnju autoceste na koridoru Vc.

“On radi sustavnu urotu gdje želi sjever Mostara, najpotentniji poljoprivredni dio, zauvijek instalirati kao područje koje treba biti trajno kontaminirano. Regionalna deponija Uborak je postala vrlo unosna za Mostar budući da javna komunalna poduzeća žive od toga i ostvaruju velika sredstva jer se tu odlaže otpad, ne samo iz Mostara. Deponija Uborak predstavlja majku deponija, u Mostaru je zovu mostarskom deponijom smrti. Tu se nalazi ogromna količina medicinskog otpada koja je do prije nekoliko mjeseci dovožen iz svih bolnica s prostora regije, čak iz Hrvatske je dovožen medicinski otpad”, rekao je Džubur.

Džubur, koji se očito zalaže za infrastrukturnu izolaciju Mostara, ide toliko daleko pa kaže da je na web stranicama Vlade Federacije objavljena notorna laž da je nalaz uredan, da su sve nule i da se radi o certificiranom laboratoriju.

Titoist docira o nacizmu

Dužnosnik DF-a i bivši rektor Univerziteta u Mostaru, kazao je da je Mostar neimenovana prijestolnica nostalgičara neonacizma u Europi, a kao potkrijepljene te teze navodi imena mostarskih ulica; poput Ulice Mile Budaka i još par sličnih. Međutim, Džubur svjesno zanemaruje činjenicu da su hrvatski vijećnici u Gradskom vijeću Mostara glasovali za izmjene spornih naziva ulica, dok su bošnjački bili protiv.  Džuburova stranka, pak, baštini nasljeđe jednog od deset najvećih zločinaca u svijetu u zadnjih 100 godina, Josipa Broza – Tita, čiju sliku u svojemu uredu drži drugi bošnjački član Predsjedništva BiH i Džuburov šef, Željko Komšić.

Zastupnik u Parlamentu Federacije BiH osporio je pravo na izgradnju zgrade Hrvatskog narodnog kazališta u Mostaru koje je postalo jedno od glavnih stupova kulture Hrvata u BiH, a Kazalište sukladno pozitivnim zakonskim propisima i odlukama iz 1996. i 2010. godine ima sve dozvole potrebne za nastavak izgradnje. Tako se još jednom potvrdilo da je vitalni nacionalni interes probošnjačkog DF-a u Mostaru zaustavljanje projekta izgradnje zgrade HNK Mostar.

U službi sabotiranja razvoja Hercegovine

Podsjećamo i na to da Komšićev DF sustavno radi na sabotiranju izgradnje autoceste kroz Hercegovinu, baš preko svog zastupnika u Federalnom parlamentu Ahmeta Džubura. On je koncem kolovoza bio u organizacijskom odboru prosvjeda u kojem se pedesetak mještana mostarskih naselja Kosor, Malo Polje, Ortiješ, Hodbina, Lakiševina i Kočine okupilo u na prometnici Kosor-Blagaj kako bi, kako su rekli, skrenuli pozornost na problem trasiranja koridora Vc južno od Mostara.

Džubur je rekao kako se “nezakonitom i netransparentnom odlukom” želi napraviti trasa autoputa na ovom području koje, kako je kazao, nema nikakve predispozicije da bude autoput. On, inače nema nikakve kvalifikacije vezane za promet i prometnu infrastrukturu./HMS/

About the Author
NAPOMENA: Komentari kojima se krši Etički kodeks Vijeća za tisak, koji sadrže uvrijedljive, klevetničke i diskriminirajuće sadržaje bit će uklonjeni.

Komentirajte