Hrvatski Medijski Servis
IZ MINUTE U MINUTU

AUTOCESTA SVILAJ-ODŽAK Završeno 80 posto radova na mostu “Svilaj”, u tijeku natječaj za izgradnju graničnog prijelaza

Dionica autoceste Svilaj-Odžak na koridoru Vc | Foto: JP Autoceste Federacije BiH

Dionica autoceste na koridoru Vc Svilaj – Odžak ( dužine 10,7 km ) strateški je važna ne samo za poboljšanje cestovne infrastrukture nego i za regionalnu suradnju i bolju komunikaciju s EU. Najsjevernija točka koridora će znatno rasteretiti promet u Odžaku. Svi radovi na dionici autoceste Svilaj – Odžak su završeni, ali dionica će pravu vrijednost dobiti tek izgradnjom graničnog prijelaza i mosta Svilaj na kojemu je dovršeno 80 posto planarnih radova, javlja Hrvatski Medijski Servis.

-U tijeku je izgradnja tri međusobno ovisna infrastrukturna projekta koja se implementiraju od strane različitih institucija. Radi se o izgradnji mosta „Svilaj“, GP „Svilaj“ te dionice autoceste Svilaj – Odžak. JP Autoceste FBiH završile su izgradnju dionice Svilaj – Odžak, a preostalo je obaviti tehnički pregled dionice. Uprava za indirektno oporezivanje implementirat će izgradnju graničnog prijelaza između Bosne i Hercegovine i Hrvatske. Trenutno je u tijeku natječajna procedura za odabir izvođača. Državno ministarstvo prometa i komunikacija implementira izgradnju mosta Svilaj. Završetak radova očekuje se krajem ove godine. Kada se realiziraju nabrojani infrastrukturni projekti dionica Svilaj – Odžak bit će puštena u upotrebu“, kazao je Danijel Ivanković, koji je voditelj projekta.

Most kod Svilaja ukupne je dužine 640 metara i širine 29 metara, ima tri trake u svakom smjeru. Dinamika radova na realizaciji mosta Svilaj do sada iznosi preko 80%.

Također, na dionici od značajnih objekata nalaze se četiri nadvožnjaka, tri podvožnjaka, tri prolaza za divljač, dvije petlje, odmorište, osnovno naplatno mjesto i dva mosta.

Izgradnja dionice Svilaj – Odžak koštala je 69,2 milijuna eura s PDV-om, a radovi su financirani iz kredita Europske investicione banke (EIB) i Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD), grant sredstava WBIF-a i vlastitih sredstava JP Autoceste FBiH.

Radove su izvodili austrijski Strabag i bh. kompanije Euro-asfalt i ŽGP, dok je konzultant bio Aecom Inocsa S.L.U. iz Španjolske./HMS/

About the Author
NAPOMENA: Komentari kojima se krši Etički kodeks Vijeća za tisak, koji sadrže uvrijedljive, klevetničke i diskriminirajuće sadržaje bit će uklonjeni.

Komentirajte