Hrvatski Medijski Servis

​Pet koraka za brže i efikasnije mršavljenje

Višak kilograma koji vaga pokaže može imati različite uzroke, a kod žena su to uglavnom usporen metabolizam, nagomilavanje tečnosti, neredovan i prekomjeran unos hrane, hormoni i hormonski disbalans.

Prateći nekoliko pravila možete efikasno riješiti problem viška kilograma u najkraćem roku.

1. Riješite se viška tekućine

Višak tekućine za sobom nosi veoma izražen estetski problem – celulit, a i zdravstveni problem. Zato je u prvim fazama mršavljenja važno uraditi detoksikaciju organizma. Poznato je da postoje biljke čije djelovanje pomaže kod izbacivanja viška vode i toksina iz organizma, a to su: rastavić, breza, kleka i java čaj, piše Dnevni avaz.

2. Ubrzajte metabolizam i smanjite osjećaj gladi

Kada preskačete obroke šaljete poruku organizmu da nikad nije siguran hoće li i kada ponovo dobiti „gorivo“ za preživljavanje (hranu). Organizam tada usporava rad i čuva sve što unesete od hrane, čak i kada je to manja količina.

Da ne bi došlo do ovoga važno je imati barem tri obroka dnevno jer tako šaljete poruku organizmu da će imati redovno snabdijevanje „gorivom“ i da ne mora sve skladišti. Poželjno je pomoći organizmu i unosom supstancija koje pomažu sagorijevanje i razgradnju masnoće. Najčešće se u ishranu dodaju namirnice koje sadrže piperine, kapsainidine i gingerol. Oni pojačavaju potrošnju energije, a smanjuju apetit.

3. Redovno unosite dijetetska vlakana

Jedino rastvorljiva vlakna imaju snažne efekte na metabolizam. Vlakna vezuju vodu i hranljive materije, bubre i pridonose osjećaju sitosti. Tako vlakna smanjuju apetit, normaliziraju pražnjenje crijeva i pomažu smanjenju tjelesne težine. Vlakno kao što je Glukomanan ima višestruki efekt na metabolizam i imunitet.

4. Hidratizirajte organizam

Dovoljan unos vode od 1 do 2 litra dnevno je važan da bi se metabolizam pokrenuo. Kroz tekućinu lakše izbacujete toksine iz organizma.

5. Tjelesna aktivnosti

Vježbanje, hodanje, plivanje, fitnes, boks – što god vam se čini dobro, samo se pokrenite. Nekima tjelesna aktivnost teško pada, nekima ne, ali važno je da to postavite sebi kao prioritet, a rezultati i dobar osjećaj nakon vježbanja će biti dodatna stimulacija organizmu./HMS/

About the Author
NAPOMENA: Komentari kojima se krši Etički kodeks Vijeća za tisak, koji sadrže uvrijedljive, klevetničke i diskriminirajuće sadržaje bit će uklonjeni.

Komentirajte