Hrvatski Medijski Servis

Sarajevski mediji stali u obranu HT Eroneta

Slobodna Bosna u tekstu Danijala Hadžovića, stala je u obranu HT Eroneta glede financiranja bošnjačkih medija u BiH.

Novinar Hadžović u tekstu naslovljenom “SAD HOĆE I JEDNOPARTIJSKU EKONOMIJU: Kako hercegbosanski novinari pokušavaju reketirati hercegovačke firme” ustanovio je kako “nervoza u strukturama HDZ-a postaje sve očitija, a potezi koji u međuvremenu povlače sve neobuzadniji” jer je “njihov pokušaj nasilnog nametanja izbornog zakona kojim bi sebi kroz etnoteritorijalni princip glasanja trajno obezbijedili vlast u ovoj zemlji doživio potpuni debakl”.

Hadžović je tako zaključio da je “nervoza u strukturama HDZ-a posebno vidljiva u medijsko-propagandnoj sekciji ove stranke čiji protagonisti, kako vrijeme prolazi, su sve manje u stanju kontrolisati vlastiti bijes i histeriju zbog neispunjenih političkih, a vezano uz njih i ličnih ambicija”.

Hrvatske medije koji su ukazali na krajnje nelogičnu financijsku podršku bošnjačkih medija s kojih se vodi medijski rat protiv Hrvata u BiH i ostvarivanja njihovih zahtjeva za legitimnim predstavljanjem na svim razinama vlasti u BiH Hadžović je okarakterizirao kao “udruženi medijski pothvat nepostojeće Herceg-Bosne kojoj je meta ekonomija u BiH, odnosno, hercegovačke firme”.

Hadžović je “otkrio i javnu tajnu” da Dragan Čović, hrvatski član Predsjedništva BiH trpi žestoke kritike pojedinih hercegovačkih biznismena zbog svoje zapaljive retorike i dizanja tenzija u Federaciji BiH”.

Hrvatske medije u BiH koji ovih dana pišu o Eronetovom financiranju bošnjačkih medija, autor Slobodne Bosne, nazvao je “nekolicinom malih medija u mreži Dragana Čovića i njegove stranke”.

-Sasvim logično da se ulažu i velika sredstva za oglašavanje u medijima, uglavnom smještenim u Sarajevu, koji imaju daleko veću praćenost i utjecaj nego što je to slučaj s nekolicinom malih medija u mreži Dragana Čovića i njegove stranke, piše Slobodna Bosna. U današnjem svijetu, stiče ovaj portal, globalizacije i otvorenog tržišta uistinu je čak i među najzagriženijim nacionalistima u svijetu teško naći primjere pojedinaca koji bi dizali glas protiv širenja njihovih kompanija izvan etničkih granica, shvaćajući prostu ekonomsku činjenicu da to firmama, radnicima i društvu u cjelini donosi veće prihode i bolji standard, navodi sarajevski portal

No ovaj portal, recidiv nekada utjecajnog tjednika Slobodna Bosna ne propitije rezultate takve Eronetove marketinške strategije. Ulažući, naime milijune maraka u sarajevske i banjalučke medije, a dajući mrvice marketinškog kolača hrvatskim medijima Eronet nije dobio nove korisnike, i dalje su, čak 95 posto korisnika usluga HT Eroneta, građani BiH hrvatske nacionalnosti, a poslovni rezultata Eronetovog osvajanja novih tržišta- gubitak u prvom tromjesečju ove godine, piše Hrvatski Medijski Servis.

S druge, pak, strane BH Telecom se ne oglašava u medijima na hrvatskom jeziku niti osvaja nova tržišta “izvan etničkih granica”. Rezultat višemilijunska dobit.

Uz to, piše Hrvatski Medijski Servis, Eronet takvom, očito, pogrešnom marketinškom strategijom jača sarajevske medije, a slabi medije zajednice u kojoj posluje i koja ga financira./HMS/

About the Author
NAPOMENA: Komentari kojima se krši Etički kodeks Vijeća za tisak, koji sadrže uvrijedljive, klevetničke i diskriminirajuće sadržaje bit će uklonjeni.

Komentirajte