Hrvatski Medijski Servis

NE VRIJEDI: UPRAVA HT ERONETA Milijuni sarajevskim i banjalučkim medijima, hrvatskim “mrvice” rezultat- gubitak

HT Eronet već godinama zakupljuje oglasni Mostar u medijima sa sjedištem u Sarajevu i Banja Luci. Procjenjuje se da je u proteklom desetogodišnjem razdoblju mostarska telekomunikacijska kompanija investirala oko 10 milijuna KM reklamirajući svoje usluge u banjalučkim i sarajevskim, elektronskim, printanim i on line medijima, od kojih su mnogi vodili medijski rat protiv Hrvata, piše Hrvatski Medijski Servis.

Istovremeno medijima na hrvatskom jeziku Eronet je davao mrvice marketinškog kolača. Takva marketinška strategija pravdala se potrebom širenje tržišta. Rezultat takve poslovne politike je, međutim, katastrofalan. Unatoč upumpavanju višemilijunskih iznosa u medije na bosanskom i srpskom zeziku i dalje oko 95 posto korisnika Eronetovih usluga su Hrvati. Mostarska kompanija ne samo da nije dobila nove korisnike, već su izgubili na tisuće postojećih. Glavni razlog jeste dugogodišnja pogrešna marketinška strategija, ali ne i jedini. HT Eronet uložio je višemilijunske iznosa kupujući beskorisna softwarska riješenja od kompanija kojima su reference Kosovo i Albanija, dok se istovremeno zanemarivalo ulaganje u infrastrukturu, stručnjaci su marginalizirali, a na rukovodeća mjeseta postavljani su nekompetentni, ali podobni kadrovi.

Rezultat takve poslovne politike je porazan. Prema informacijama kojima raspolaže HMS, HT Eronet u prvom polugodištu 2017. ostvario je skromnih 268,227 KM dobiti, a u prvom kvartalu ove 2018. godine mostarska kompanija imala je, prema neslužbenim informacijama, gubitak.

Više je nego očito kako aktualna Uprava HT Mostar, kao i one prethodne postavljenje od vlasti bez hrvatskog legitimiteta vode tvrtku, u kojoj je zaposleno oko 15000 ljudi- u poslovni sunovrat.

Bh Telecom, imao je posve drugačiju marketinšku strategiju. U medijima na hrvatskom jeziku BH Telecom nije zakupljivao oglasni prostor, s rijetkim izuzecima. Za razliku od HT Eroneta BH Telecom ostvaruje višemilijujnsku dobit.

Rezultat marketinških strategija sarajevskog i mostarskog telekom operatera je i taj da je sarajevska medijska scena sve jača, a hrvatska na izdisaju. /HMS/

About the Author
  1. Koo Reply

    …postavljenje od vlasti bez hrvatskog legitimiteta… Nemam vise komentara. Izgleda da biti Hrvat znaci automatski biti kvalificiran za mjesto sefa telekomunikacija. Na sto ste spali HMS?! 95% Hrvata? Molio bih vas da objavite dokumente na kojima se raspoznaje nacionalna struktura klijenata Eroneta i objasnite kako ste do njih dosli.

NAPOMENA: Komentari kojima se krši Etički kodeks Vijeća za tisak, koji sadrže uvrijedljive, klevetničke i diskriminirajuće sadržaje bit će uklonjeni.

Komentirajte