Hrvatski Medijski Servis

“Despacito” sa tri milijarde pregleda oborio sve rekorde u popularnosti

Latino hit “Despacito” prestigao je na najpopularnijem muzičkom servisu YouTube dosadašnjeg rekordera po broju pregleda – spot za pjesmu “See You Again” Wiza Khalife i Charlieja Putha.

Kako je objavio Billboard, ljetni hit portorikanskih muzičara Luisa Fonsija i Daddyija Yankeeija objavljen u siječnju ima više od tri milijarde pregleda, čime je po popularnosti prestigao dotadašnjeg vladara liste, soundtrack iz filma “Furios 7” koji ima 2,996 milijardi pregleda, prenosi Klix.ba.

Uz to “Despacito” je i video sa najviše lajkova na YouTubeu.

Podsjećamo, prethodno smjenjivanje na listi desilo se u srpnju kada je Khalifina i Puthova numera potisnula “Gangnam Style” korejskog repera Psyja i to nakon višegodišnje neprikosnovene popularnosti. Naime, “Gangnam Style” je u prosincu 2012. postao prvi video na YouTubeu sa više od milijardu pregleda.


/HMS/

About the Author
NAPOMENA: Komentari kojima se krši Etički kodeks Vijeća za tisak, koji sadrže uvrijedljive, klevetničke i diskriminirajuće sadržaje bit će uklonjeni.

Komentirajte