SKOKO: Prije Tomića u našoj regiji Odnosi s javnošću nisu postojali

Na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Mostaru večeras je predstavljeno drugo dopunjeno izdanje knjige “Odnosi s javnošću – Teorija i praksa”, prof. dr. Zorana Tomića, u organizaciji HAZU BiH i izdavačke kuće ‘Synopsis’, javlja Hrvatski Medijski Servis.

“Sve se to nalazi u knjizi, ali sve se to mora staviti u okvir u kojem mi djelujemo. Knjiga je prije svega namijenjena studentima sva tri ciklusa studiranja pa je ona tako i pisana. Cilj mi je bio napisati knjigu koja će biti sveobuhvatna i koja će služiti studentima, ali kroz 50 studija slučaja koja se u njoj nalaze, knjiga može pomoći u svladavanju praktičnih problema s kojima se ljudi iz odnosa s javnošću svakodnevno susreću”, kazao je autor dr.Tomić.

Uz njega knjigu su predstavili prof. dr. Božo Skoko s Fakulteta političkih znanosti u Zagrebu i dr. sc. Damir Jugo, dekan Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment u Zagrebu.

“Ovo je knjiga s najrelevantnijim i svjetskim naslovima i autorima koja je cjelovit, praktičan i sadržajan udžbenik namijenjen vremenu u kome živimo, ali i naraštajima koji dolaze. Na našim prostorima, prije angažmana Zorana Tomića, odnosi s javnošću nisu ni postojali, a danas je to sveučilišna disciplina na kojoj ljudi doktoriraju”, kazao je recenzent knjige Božo Skoko.

Također, dodaje kako u cijeloj Europi, zapravo, nemamo puno udžbenika odnosa s javnošću te da se mogu izbrojiti na prste jedne ruke, ukoliko govorimo o kvalitetnim autorima.

„Za pisanje udžbenika potrebno je znanje, iskustvo i to da pojedina disciplina na nekom prostoru sazrije do određene razine. Mislim da kod Tomića imamo sve tri komponente“, istakao je B. Skoko.

Na oko 1300 stranica, pored teorijskih razmatranja, Tomić je skupio i iskustva praktičara odnosa s javnošću u svijetu i okruženju te je prilikom pisanja knjige konzultirao najrelevantnije svjetske naslove i autore.

Drugo izdanje knjige “Odnosi s javnošću – Teorija i praksa” znatno je prošireno i dopunjeno. Pored osuvremenjivanja i aktualiziranja postojećih poglavlja u ovom izdanju pojavljuju se i nove cjeline kao što su: Odnosi s javnošću u institucijama kulture i umjetnosti, Odnosi s javnošću u vjerskim organizacijama, Odnosi s javnošću u sindikalnim i volonterskim organizacijama, Odnosi s javnošću u obrazovnim institucijama, Odnosi s javnošću u sportu, Odnosi s javnošću slavnih osoba/celebrity, Predsjednički odnosi s javnošću, Odnosi s javnošću u (pred)izbornim kampanjama, Odnosi s javnošću i javna diplomacija, Profesionalizam u odnosima s javnošću i dr./G. Krišto/HMS/

spot_img

Najnovije

spot_img