Hrvatski Medijski Servis

7 krivaca u čaši zbog kojih se lakše debljamo

Foto: Thinkstock

Gubljenje kilograma nije nimalo lak posao. Pravilna prehrana i redovite vježbanje ključni su, no jednako je važno da pripazite i na ono što pijete. Zbog prekomjerne konzumacije ovih sedam pića vrlo lako možete dobiti na težini, prenosi Zadovoljna.hr.

1. Punomasno mlijeko 

Mlijeko je važno za zdravlje kostiju i zubi. No, ako je vaš cilj mršavljenje, onda biste trebali smanjiti konzumaciju punomasnog mlijeka i potražiti izvor kalcija u drugim proizvodima koji nisu mliječni, poput brokule i žitarica.

2. Proteinski shake 

Prehrana bogata proteinima je vrlo važna, pogotovo ako vježbate i želite izgraditi mišićnu masu. No, ako želite smršavjeti, onda biste trebali izbjegavati konzumaciju proteinskog shakea nakon treninga.

3. Svježi sok 

Svježi sokovi dobra su opcija s vremena na vrijeme, no njihovo prečesto i prekomjerno ispijanje nije idealno. Sadrže velik broj kalorija i šećera te vam neće pomoći pri gubitku kilograma.

4. Smoothie 

Odlično piće koje je puno svježeg voća i ostalih namirnica po vašem ukusu. No, ako smoothie smatrate obrokom te ga konzumirate svaki dan u prekomjernoj količini onda su velike šanse da ćete dobiti na težini, a ne izgubiti.

5. Koktel 

Koktelima rijetko tko može odoljeti, ali stvarno biste trebali. Naime, voćni kokteli i oni koji sadrže više alkoholnih pića prepuni su kalorija. Onda barem umjesto koktela odaberite ona alkoholna pića koja sadrže puno manje kalorija.

6. Posebna kava 

Velik broj osoba započinje svoj dan ispijajući kavu te tijekom dana zna popiti još jednu šalicu kave. No, ako pijete posebne kave poput one s mlijekom, kapučina te s dodatnim šećerom, šlagom, mlijekom ili sirupima, onda konzumirate velik broj kalorija.

7. Energetski napitak 

Oni koji nisu obožavatelji kave često znaju posegnuti za energetskim napitcima. Ono na što trebate obratiti pažnju jest hranjiva vrijednost, odnosno broj kalorija i količina šećera, jer većina takvih napitaka upravo ima itekako visok udio kalorija i šećera. /HMS/

About the Author
NAPOMENA: Komentari kojima se krši Etički kodeks Vijeća za tisak, koji sadrže uvrijedljive, klevetničke i diskriminirajuće sadržaje bit će uklonjeni.

Komentirajte